Helgen..

I helgen har jag för en gångs skull hunnit med lite saker i alla fall:P Det är ju som inte så vanligt för att vara jag(a).  I fredags så var jag och erik och åt hemma hos honom eftersom att hans pappa for till Kina igår (söndag). Sen skulle jag och Erik hämta syrran hos min faster, fast där blev i kvar ett tag:P Vi satt och ritade, gjorde båtar av papper, ja man kan tro att vi alla var fem år igen:P men vi hade roligt=) På lördagen sov vi ut och sen gjorde vi som inget av det som fanns kvar av dagen:P Vi åt suring till middag och det var så gott, men sen hade vi ju två mesar som inte ville ha, inte ens smaka av suringen, Erik och lill syrran... Sen skulle Erik till en klassfest så jag for till Helen och var där hela kvällen. Vi var förbi hennes föräldrar som jag inte har träffat på länge, men det var trevligt, vi fick se bilder från helens pappas resa till USA. Måste erkänna att man blev lite avis, helst för han hade varit i Las Vegas vilket betyder väldigt mycke Elvis musik=)  och på natten när erik hade hämtat mig och vi hade kommit hem så såg vi björnbröder eftersom han inte hade sett den, och björnarna e så söta;)  Sen blide det söndag och då for jag och Helen och simmade och blav lite bad och försök att dränka den andre:P Sen for jag Erik och stora syrran till pappa eftersom att han fyllde 45. Där fikade vi och sen lekte lite med mina kusiner som är två år. Jag och en kusinen lekte genom att jag gjorde ett ljud när en fluga flög, så man kan säga att han e ganska lättroad, men det e ganska lugnt för det e ju jag med så:P När vi blev less på att vara där for vi till frasses för att äta middag där vi satt i minst två timmar och bara snackade... Det var som min helg, och det var ganska länge sedan jag gjorde så mycket  på en helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0