05:49

Vi har haft främmen av Helen och Rei ikväll, och det var grymt trevligt:D Mitt tidigare inlägg vet jag att det var konstigt, men det var så att Helen skulle visa mig en sak, och sen så skrev hon att hon var Madicken:P Hon var som inne på det mesta delen av kvällen:P Haha hon har sett lite Astrid Lindgren filmer på sista tiden och vi började bli lite lätt orolig att att det kanske har blivit lite för många filmer för henne:P GUUD vad vi skrattade om madicken:P Men det tog inte så lång tid innan resten också hade fått ett nytt namn:P Jag var Madickens lillasyster Elisabeth ( tror jag att hon heter ) Erik blev Karlsson på taket, verkligen ingen aning om hur Helen kom på det, men aja vi förstod inte allt om det hon pratade om:P Men sen var det så att Rei var den enda som som inte blev en Astrids figur utan ahn blev toker:P Alltså så mycket vi skrattade åt det=)

Men en annan sak som var riktigt bra med kvällen var att jag och Helen gick inte att stoppa:P Om vi säger att vi spelade 5 spel så vann erik en gång av dom och jag å Helen vann resten:D Vi är så jäkla KING!!! Men sen bara för någon minut sen så märkte jag att jag inte var så king ändå. Har varit duktig ikväll och tagit bilder, men ikke har jag med mig sladden, så jag kan inte lägga in bilderna på datorn=/

Men förhoppningsvis så har jag bara glömt den hos erik och då kommer jag att kunna hämta den i morgon=)

Aja nu ska jag se mer på filmen, sen blire ut med hundarna, och sen natten=) Lite sen för natten jag vet, men sjukt nog så e jag inte speciellt trött än=/

/H

Kommentarer
Postat av: Madicken

Hej, madicken här. hihi =) tack för igår det var jätte trevligt och roligt. Jag vet inte heller varför erik blev karlsson på taket ;) Kanske för att karlsson också är lite tokig, men eftersom att toker redan var upptaget så blev det karlsson ;) . Detta måste vi göra om men nästa gång är det kanske våran tur att bjuda hit er !;) . Puss och nyp i stjärten ;)

2010-01-05 @ 13:17:13
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0