3/1 2010

Idag har jag inte alls gjort mycket, ligger faktiskt fortfarande i sängen:P jag har verkligen sovit dåligt inatt för jag så grymt trött just nu, och jag känner att huvudvärken börjar komma. Erik verkar känna samma sak eftersom att han la sig för att somna om, man kan nästan tro att vi festade som fan igår med tanke på hur vi känner oss idag. Men ingen fest var det igår, bara mys framför tvn. Men det e väl förkylningen som börjay smyga på=/

Men jag ska i alla fall hoppa in i duschen, måste göra mig klar eftersom att vi blir hämtade om en timme av eriks föräldrar. Vi ska nämligen till dom och äta middag och sen ska vi alla på bio och se luftslottet som sprängdes ( längtar ). Men efter det blir det hem igen och det kommer nog att bli en tidig kväll, eller ja man kan ju hoppas:P

aja men nu måste jag skynda mig, tjolla hopp=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0