Fredag - Fika på stan

Idag så var jag uppe runt 12 för jag skulle hinna duscha och göra mig klar innan jag skulle in till stan och träffa Johanna. Det var skönt idag, kände att jag inte behövde ha på mig nått jätte snyggt, utan enkelt smink, kofta och jeans, lite myskläder med andra ord=) vi träffades i alla fall klockan 2 eller ja lite efter, vi båda var sena som vanligt:P Men för en gångs skull var jag ändå först;P Men sen gick vi på ck och fika, vi satt där och 2.5 timmar och pratade på om lite allt möjligt, faktiskt ganska trevlig. Men sen hade jag så tur att Johanna kunde köra mig hem så jag slapp stå och vänta på bussen, vilket var ganska skönt för det e inte det bästa vädret ute.. Så jag hann aldrig frysa idag=)

Men sen idag vet jag inte vad jag ska göra, förhoppningsvis så kommer jag att somna lite tidigare eftersom att det bara blev 5-6 timmars sömn inatt=/ Och vill ändå ha sovit lite för i morgon ska jag träffa en annan kompis på stan och ta en fika med henne=) Och vi ska träffas klockan 1 så i morgon måste jag upp ännu tidigare än idag...

Johanna på hennes 18 års dag=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å herre!!!

Sjunga och spela på en gitarr! Kanske inte är så farligt, men räkna då in utkläddnad, sjunga falskt och spela på en ostämd gitarr!:P hahahahaha. Vilken minnesvärd dag!! =)

2010-01-09 @ 16:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0