Moster 50 år=)

Idag har jag som sagt varit och firat min moster som fyller 50 år. och jag är helt ärlig när jag säger att hon inte alls ser ut som om hon e 50! Jag och Erik kom dit lite sent eftersom vi var tvungen att akut handla åt mormor. Men när vi kom dit så åt vi middag direkt, och det var jätte gott och jag orkade nästan inte äta upp all mat som jag hade tagit för mig:P Sen så satt vi och pratade ett tag ochs en blev det torta och en kaka, som var så himla god, det  var choklad, nötter och nått mer i som jag inte kommer ihåg:P Det var i alla fall jätte gott, och väldigt mastig. Men innan kvällen var slut så hann jag äta två:P Sen tvär for jag o erik till mormor och pratade lite, och jag kan säga att hon hade mycket att berätta, ens hon hade haft fullt hus under dagen. det e lite av en stålkvinna över henne:P Men sen avslutade vi kvällen med ett spel med frågot i olika nivåer som födelsedagsbarnet och hennes sons tjej hade gjort, det var sjukt roligt. Och jag kan säga att hela min släkt är tävlingsinriktade, så dom kan leva om=)

Men nu är vi hemma i alla fall, och har inte alls varit hemma så länge. Men snart ska vi väl fara igen, vi ska hämta eriks syster som e ute på krogen=)

Aja men nu orkar jag inte skriva mer:P Men grattis igen moster:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0