The Voice

Just nu skulle jag som hoppa i sängen men jag råkade byta kanal och märkte då att det var vakna med the voice på tv så jag började som de det:P Jag satt just och såg sånna klipp på youtube, det e så sjukt bra=) Så nu kommer det nog att vara svårt att sova eftersom att det e på tv... men aja snart så måste man sova, jag e faktiskt ganska trött:P

Måste också bara säga att man borde se ett avsnitt av tough love på tv 3. Det e underhållning det:P det handlar om tyå åtta kvinnor som har svårt att hitta någon kille att ha ett seriöst förhållande med eller den rätte i livet. Och den personen som hjälper dem är en kille som är en av dom bästa matchmaker i USA. Alltså man kan ju som inte ta programmet riktigt seriöst men det e så grymt roligt:P När man ser vissa så kan man verkligen förstå varför dom inte har hittat någon, alla tjejer som e där kanske inte alltid tänker så långt:Phaha Aja ni måste typ bara se ett avsnitt om ni vill skratta någon gång, det e ett king tips=)

Aja nu ska jag bara se på tv ett litet tag sen ska jag sova, jag lovar;P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0