Tisdag=)

Idag så har jag och Erik verkligen sovit ut, eller ja han var duktig och steg upp med hundarna under dagen och kom sen tillbaka för att fortsätta sova. Och vi fick oss väll upp ur sängen runt fyra=/ Men ja vi skulle vara duktiga och försöka att inte sova så länge idag, men det gick inte så bra:P Men jag tror att hundarna som vi vaktar var ganska glada att vi sov under dagen och inte levde om. För dom sov också hela dagen, dom sov nog inte så bra inatt eftersom att vi hade främmen och då blev det några glädje tjut och lite arga halv skrik under spelens gång:P Men satan så roligt vi hade=)

Jag har fått tag i sladden nu till kameran, så jag håller på att sortera upp alla kort och sen så ska jag lägga in några av dom=)

Aja nu orkar jag inte skriva mer:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0