Torsdag

Idag så har jag försökt sova, men ikke gick det så bra=/ Har sovit jätte dåligt och konstigt i två-tre nätter nu och jag börjar bli riktigt less!!
Men idag har jag också varit hem och gjort middag, plättar blev det idag=) jag kan säga att jag inte e så duktig på det, och jag kämpar varje gång, men det e ju så gott så jag måste ju göra det:P Sen så packade jag lite extra kläder till på lördag. För på lördag fyller min moster 50 så då ska hela stora släkten dit och man kanske måste ha lite fina kläder i alla fall:P

Men nu ska jag se kniven mot strupen, ganska bra program fraktiskt=) Sen ska jag försöka lägga mig tidigt eftersom att jag ska på AF i morgon och höra på allt dom ska säga, dom brukar ju ofta vara ganska vimsiga, men ja man ska ju dit också..

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0