2 veckor sedan.

Idag var det exakt två veckor sedan jag skrev något här...Snacka om att man glömmer lätt:P

Jag tänker i alla fall inte skriva allt som har hänt udner två veckor, men jag har varit ute på krogen, varit på bio, varit hundvakt, skola och ja det vanliga skulle jag nog säga... Till mestadels har de två veckorna varit bra, bodde borta ganska mycket förra veckan men det är det som behövs för att man ska orka..Ibland kan det bli mycket hemma, men det finns inte så mycket att göra åt, så då e det ganska skönt att man kan bo borta ett tag...

Jag har faktiskt varit på bio två gånnger under de två veckorna och jag såg Kenny begins och Watchmen..och båda var bra men det är ju så att Kenny vinner ju lätt:P Han är så grymt rolig och det är så kul att se det igen=)

                                                             

Sen är det så att Jojjo har varit borta i helgen och jag har verkligen saknat henne!! Men det är ganska lugnt jag kommer att få träffa henne på onsdag och jag skulle få mobba henne lite:P det har hon sagt=)

Och i morgon är jag förresten ledig men jag och kompis ska på på stan i morgon och sen efter det ska jag hem till erik=)

det var i alla fall lite saker om de två veckorna:P
hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0