.....

Länge sedan jag skrev nu, och naturligtvis kommer jag inte ihåg så mycket som har hänt:P Jag har i alla fall fått en kusin till, en liten Kevin. Han är hur söt som helst. Fast det känns lite jobbigt att vara 19 år äldre än sin kusin, blir ju så gammal:S Tänk när han är 15 så är jag inte så kul kusin. Sa jag har sagt att jag ska föröla få honom att kalla mig moster eller faster istället för då bli rjag en ung faster/moster än en gammal kusin:P Och ja jag har tänkt igenom allt för att få det bra och så att jag är ung längre:P Sen så är jag lite avis på hela den familjen för i december så far dom till Australien i 6 månader, det skulle jag också vilja!!

Sen har jag och Erik haft hand om en av mina pappas hundar. Lite jobbigt att lämna tillbaka henne, hon e ju som så söt, till skillnad från deras andra två hundar. Det e ganska mysigt att ha en hund i huset igen, men men nu e hon hemma igen. Men vi har redan sagt att vi komemr nog att låna henne någon fler gång=)

Men nu ska jag dra och försöka övertala erik och att vi kanske kan gå på stan i helgen, har ju som fått lön:P

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0