2 filmer igår..

Igår skulle det egentligen bli bio, vi skulle se luftslottet som sprängdes men det fanns inte så bra platser kvar så det får bli en annan kväll.. Men då for jag och erik och hyrde tre filmer och än så länge har vi sett två av dem. Vi såg först Inglorious bastards och den var bra och jag älskar vekligen Brad Pitts roll i den filmen och han gör det så bra och det e så roligt:P men annars e det en väldigt bra film och klart sevärd!! Men det var lite jobbigt eftersom att erik hade sett den innan så jag frågade hela tiden om vad som skulle hända eftersom att det var oftast lite smått spännande, inte spännande så att man blir rädd utan typ nyfiken spänning. Den andra filmen var det bara jag som såg, och det var Wallander - Läckan. Det var inte så jätte bra, det var ganska seg och den kändes som om den var mycket längre än vad den var. Jag tror att det e typ andra eller tredje wallanderfilmen som e ganska dålig, ikke bra, ukke bra!

Men ikväll blir det att se snuten i varuhuset, och jag tror att det är en sjukt bra film och jag hoppas att jag inte kommer att bli besviken.. Men ja huvudskådespelaren e grymt bra så det borde vara ganska lugnt=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0