Alvin och gänget 2

Idag har jag och en kompis varit på stan och jag köpte mig en tröja till nyårs. Allstå det är en tröja som jag verkligen aldrig skulle ha på mig, men jag tycker att dom e snygga, så idag provade jag en och den var helt okej=) Så det blidde en jätte glittring tröja i lite guld och bronsfärger (vilket inte heller är jag ). Men ja någon gång ska man ju prova något nytt ockdså=)

Sen for vi på bio och såg Alvin och gänget 2, det var skit bra, och jag tycker faktsikt att det är skicklingt gjord!! och theo är ju så jäkla söt;)  jag skulle bara kunna se en hyel film om honom:D
Sen när vi skulle hem fick vi klampa igenom snön så man kunde ta sig någonstans. Alltså jag kan inte fatta hur mycket snö det har kommit på dom sista typ fem dagarna..det e helt sjukt. Och inne i stan ser man inget eftersom att alla snöhöger är så stora, så det kommer nog att vara mycket krokar längs kanalgatan=/

THEODORE =D

 

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0