Halva veckans gång

I veckan har jag köpt julklappar, men tro det eller ej så e jag inte klar=/ men jag vet vad jag ska köpa och jag vet att jag ska göra det i morgon, sen e jag färdig. Och det är på tiden, det e ju inte så länge kvar till jul nu så=)

Sen har jag och Erik varit i syrrans lägenhet som hon ska hyra ett tag nu, erik hjälpte hon med internet medans jag och hon satt och prata om hennes nya jobb, verkar som om hon trivs bra=) Sen bjöd hon på klasskaka, fast jag var tvungen att duka:P Men hon har i alla fall fått riktigt fint i lägenheten, och hennes katt har blivit riktigt mysig nu när hon är ensam katt=)

Och igår hade vi främmen av en del av min släkt, vi hade något som kallas julgröten. Det är mammas sida av släkten som kommer och sen äter vi gröt och lite annat och sen pratar, det kan vara trevligt, fast man blir ganska slut av så mycket folk. I år var vi inte så många som vi brukar vara, vi kanske var runt 30 personer, vilket ändå räcker:P men mina kusinbarn är ju så söta, två av dom var här igår, en av dom gick omkring och plockade saker hela tiden, tavlor mobiler osv, sen skulle han ha julmust och han fick lite, och sen lite till och lite till, sen sprang killen. Du vet när man bara är 1 år och 8 månader så behöver man inte mycke socker för att det ska bli spring i benen:Phaha Men sen så blev han väldigt trött och han ville bara sitta hos sin mormor:P Men det var i alla fall roligt och sen efter dom hade farit spelade jag och Erik lite tv-spel vilket vi har gjort typ sen i onsdags:P Erik e bra hela tiden och för mig går det lite upp och ner:P men jag blir bättre;)

Aja nu ska jag göra mig klar för middagen och sen ska vi till Eri koch göra pepparkakshus hela familjen=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0