Idag=)

Idag har jag och Erik sovit länge ens telefonen ringde många gånger:P Jag har i alla fall varit med Helen idag, och vi hade riktigt kul=) Vi var ute och gick, vi for förbi OKQ8 och köpte lite godis, och då menar jag lite:P Vi köpte fyra godisar var coh dom kostade en krona styck..haha och det var jätte svårt att välja vilken man skulle ta:P Och efter vi hade stått och velat ett tag så inser jag att han i kassan satt och försökte hålla sig från att skratta, men till vårat försvar var det faktsitk svårt att välja:P  Sen så fickade vi lite och snackade mycke, och hon skrattade åt  mina kläder, många kläder man använder inte så mycke av det, sa hon:P Visst hon kanske ha lite rätt i det, fast jag kommer nog att använda dom någon fler gång:P

Haha här har du Helens vackra min:P

/H

Kommentarer
Postat av: Helen

hhahaha tack för idag det var jätte trevligt :) nu ska jag hämnas ;) Ps, jag e skit het :D

2009-12-12 @ 23:57:33
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/
Postat av: helen

Tack ;) hoppas vi får en lägenhet snart ;)

2009-12-16 @ 09:16:50
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0