Känns som om det e mycket nu

Alltså ens jag inte har gjort så mycket idag så känns det alltid som om det finns något att göra=/ det flesta julklapparna är köpta, fast de svåraste e kvar. Fast jag ska på stan med Selina snart så då kanske jag har bestämt mig och kanske kan få lite små hjälp av henne:P  Så jag har några julklappar kvar, sen ska jag försöka få lite ordning på mitt rum, ser ut som en atombomb har sprängts här inne:P Sen e det arbets, träffa mycket släkt, fara bort få främmen, så det e lite planering om dagar. Men snart ska jag till Erik och då brukar det lugna ner sig ganska mycket.

Det e bara en sak kvar, jag har ingen aning om vad jag ska göra på Lördag, någon som har några planer?

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0