Måndag

Idag steg jag upp ganska tidigt eftersom att jag skulle in till stan och göra lite ärenden, så jag var uppe redan runt nio:P Det märktes att det var bättre väder idag eftersom att det var mycke mer folk på stan idag om man gemför från igår. Och naturligtvis så missade jag bussen så jag fick trängas ett tag till med folk=/ Men tyvärr hittade jag inte nått armband som passar till tröjan som jag ska på nyårs, men ja nått kommer jag nog på=)

alltså det hände något roligt i morse, erik vaknade tio i sju av någon konstig annledning. Men då kom han på att jag borde stiga upp eftersom att jag skulle in till stan, så han väckte mig. Han var nog inte så vaken eftersom att han trodde att klockan var mellan nio och tio. Men ja jag sa till honom att fortsätta sova och det gjorde han, men inte jag.. jag hade vaknat till ganska bra så jag hade lite svårt att somna om, och jag råkade säga det högt så han halv vakna till, och då börjar han prata engelska med mig. Ingen aning om vad han svammlade om men han pratade en bra stund, och jag sa till han flera gånger att sova. Till slut så armbågade jag honom och då blev det tyst på honom, eller ja han började snarka men det gör han ju hela tiden så det är man ju van vid, men inte att han snackar på hela tiden, och helst inte på engelska. haha ja vad ska man säga, han e ju som lite tokig:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0