Onsdag

Idag har jag sovit ganska länge, i alla fall medans Erik städade huset:P Men idag har vi i alla fall farit hem till mig, och det var min tur att göra middag och idag blev det curry kyckling, jätte gott och enkelt, precis som det ska vara en onsdag=)

Efter middagen satt vi och pratade länge och skrattade och hade roligt=) Sen gick jag, Erik och lillsyrran ut och skulle skotta, det gick fort eftersom att det inte var så mycket snö ändå. Men lillsyrran var sugen på att leka lite i snön men varken jag eller erik var på sånt humör, men vi rullade ändå syrran över tomten, och ja hon blev ganska snöig:P Sen så gjorde hon också en snöängel, faktiskt en riktigt bra en!!=)

Men nu ska jag och erik så om vi får igång ett tvspel, men än så länge verkar det inte funka så jätte bra. Fast det ger mig också tid att välja kläder till i morgon;)

Förresten jag ska ju också gratta Ein H till körkort, GRATTIS snygging, det gjorde du bra:D Kör bara försiktigt och ring mig innan du ska ut på vägarna så man är beredd:Phaha

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0