Söndag & Måndag och kanske lite idag:P

I söndags var det så att jag och erik var hem till honom och gjorde pepparkakshus, vilket hans familj gör varje år och detta är min andra gång som jag gör det=) Det är skit kul, fast jag är inte alls duktig!!!! Det är så att om man inte vill göra ett vanligt hus så behöver man inte, erik gjorde tillexempel ett fängelse. Fast resten gjorde ett hus fast erik syster gjorde också en rosa bil ( skit läcker ) och eriks pappa gjorde en gran och en häst:P

Mitt lilla hus som faktiskt har två änglar också men dom syns inte så bra:P
Eriks fängelse, och det är två personer som håller på att smita ( syns på vänster sida ) Och vakterna har pistoler av pepparkaka:P
Eriks syster som håller på att he lite glasyr på sitt hus.
Eriks systers bil, det är pepparkaka, glasyr, rosa puder och små vita grejs. Tyvärr syns inte färgern så bra, eftersom att bilen var riktigt knallrosa:P
Resultatet på alla pepparkakshus, det blev en mysig liten stad=)


Sen var det ganska roligt för i måndags så visade jag min lillsyrra alla bilder, och hon blev jätte sugen på att göra det. Så igår hade hon en kompis över och dom gorde varsit, och det var rörigt när dom gjode dom, haha och det var roligt för dom gjorde väldigt olika storlekar på väggarna:P Men dom hade roligt i alla fall=D Tyvärr hann jag bara få en bild på syrrans hus, och det var en aning snett:P


haha här ser ni ett litet hål i taket, biten passade inte riktigt:P
Man ser det inte så jätte bra men hon har också en balkong på sitt hus, fast tyvärr gick glasyrpåsen sönder så i balkongen så är det en stor klick glasyr. Det syns lite på bilden ovan:P

Men ens att huset var lite snett och så tycker jag att det är gulligt=) Men nu ska jag hoppa in i duschen så jag hinner bli färdig innan helen kommer. Jag och helen ska nämligen ha en liten myskväll, men hon kommer om kanske en timme så jag borde i alla fall ha klätt mig:P Sen skulle jag stiga upp tidigt idag eftersom att jag ska göra praliner och jag ska tvätta också:P  men det gick ju inte så bra, men man kan ju inte lyckas med allt (a)

Aja nu måste jag skynda  mig, men säg gärna vad ni tycker om husen:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0