Tandis =(

Idag är jag inte alls pigg och inte heller frisk. Jag har sovit dåligt i natt eftersom att jag har varit hos tandläkaren idag, och jag är sjukt rädd för tandläkaren!! Så jag sov grymt dåligt och jag har vait nervös väldigt länge. Sen så i morse kände jag också att min förkylning har blivit värre, eller ja det e mest hostan, jag hostar hela tiden=/

Alltså det med tandläkarn, jag har inte alltid varit rädd utan det e något jag har blivit när jag blev ''äldre''. Men något som jag alltid tänker är att dom måste ju vara lite annorlunda, dom stoppar 70 saker i munnen sen frågor dom om ex vädret, men det e ju som svårt att svara så det blir mest bara mummel, och då säger dom alltid ''va?''. Man måste ju vara lite dum, vem som helst kan ju fatta att man inte kan prata med alla saker i munnen. Sen tycker jag att alla tandläkare och sköterskor talar över ens huvud, dom pratar till varanndra och sen till någon annan, dom har alltid dörren öppen och dom springer fram och tillbaka och det kommer folk och andra går, snacka om att dom inte skulle märka om det var en docka eller en riktigt männsika som låg i stolen..

Aja nog med det, nu har jag varit nervös länge för det och ikväll ska jag och fika hos farmor och farfar eftersom att farfar fyller år ( och ja jag hade faktiskt glömt det, men jag skyller på tandis ).  Så kvällen blir nog bra med fika och sen hem och mysa framför en film=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0