Torsdag

Idag vaknade jag ovanligt pigg, vilket inte e så konstigt eftersom att jag gick och la mig tidigt igår för en gångs skull:P Dagen började med att jag och erik bara låg och drog oss och såg lite på TV, Sen skulle mamma ha några små granar från skogen som hon ska julpynta lite med, så det var bara gå ut och skaffa några. Efter det blev det typ frukost:P haha i alla fall inte en nyttig sådan:P Sen har jag vair och handlat idag med båda syrrorna, och nu ska jag snart göra middag..efter det ska jag se om jag orkar plocka ihop lite tvätt så jag kan tvätta i morgon.

Det har varit ganska mycket nu sen jag kom hem igen, har sorterat alla mina föräldrars skivor en hel kväll, INTE kul!! Sen igår så var i först hos farmor vilket alltid kan vara lite jobbigt:P sen var vi på stan och handlade julklappar, blommor åt mamma, grejs åt pappa och massa andra saker så vi kom inte hem förrän vid åtta på kvällen, och då var man ganska slut efter en heldag, åsså julpyntade jag lite i mitt rum igår och bädda om sängen och så, och efter det blev det jätte stökigt så nu måste man snart städa=/ Men alltså helt ärligt vet jag inte om jag kommer att orka göra det i morgon, kanske ändå måste följa med syrran och bära en TV, och det lär ta ett tag, eftersom ''smarta'' som mina föräldrar är så har dom lagt den tungaste TVn lägst in i ett förrådd, och i det minsta förrådet och det e den smalaste dörren, så TVn går just och pass in i dörren. Ja det e inte kul att flytta den och sen bära upp den på andra våningen på nästa ställe..Jag skulle bli så glad om jag slapp göra det:P

Men nu ska jag gå och göra lite middag, idag blire plättar=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0