....

Nu var det verkligen länge sedan jag skrev:P Fast ja jag måste ju bara skriva om festandet på fredagen, satan så kul vi hade=)  Både förfesten och krogen var hur rolig som helst, vissa tjejer blev lite halvtrötta där ett tag men jag och pernilla höll igång;P Mycke folk ute och ja det var bara king:P Och när man väl hade tagit sig hem så var man så jävla trött att man somnade ganska fort:P



Sen har man ju fyllt 19 i tisdags:P Och det var faktiskt ändå en ganska bra dag faktiskt=) Alltid glad att Erik är där så  man kan dra sig undan från allt det andra=)



Sen e det ju så att nu e det bara en dag kvar på praktiken och det känns så bra=) Dom e ju jätte trvliga där borta och jag har verkligen fått de bästa handledarna men det känns andå bra att det e slut snart=) Tillbaka till rutiner och livet som man inte har hunnit med. Nu kan man få sova mer än fyra fem timmar per natt och slippa sitta i bussar nästan tre timmar varje dag..Sen kan man träffa folk på veckodagarna utan att hålla på att somna medans man snackar=) Nä så det känns faktiskt grymt skönt att få tillbaka till lite mer vanligt=)

Kommentarer
Postat av: jessica

grattis i efterskott!:)

2009-02-16 @ 22:33:30
URL: http://jessieolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0