Första skoldagen.

Det kändes ganska konstigt i morse när man kom in på skolan, det var verkligen länge sedan sist. Men det känns ändå skönt att vara tillbaka, vilket låter konsigt men man har som varit lite isolerad under praktiken. Sen så gör det ju inget att första dagen e e kort och hade bara en lektion:P Det var inte så jobbig start om jag säger så;P Sen så gjorde vi inte så mycket så det var ganska lugn dag.

Efter det drog jag till johanna där vi snacka och såg lite film, det var jätte roligt när jag berättade en sak som hände igår:P vi skrattade så vill höll på att dö:P och då kände man hur skönt det var att komma tillbaka till det vanliga=)

Sen när man kom hem på kvällen så sätter man sig och skriver ett skolarbete som man tro ska in i morgon och att man bara får en lektion till att skriva på. Man nu klockan halv ett på natten så ser man att det inte ska in förrän på fredag så då har man suttit och skrivit som en galning ikväll när jag lika gärna kunde dela upp det på två kvällar:P men men ibland ska man ju lära sig att läsa igenom pappret noga innan man börjar göra uppgiften=) Alltid lätt att vara efterklok(a)

Hade gött och ta de lugnt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0