Helgen..

Eller först måste jag ju säga att förra veckan kändes riktigt bra, vilket troligtvid berode på att jag bodde hos erik typ halva helgen=) Men sen på fredag så drog jag och Jojjo till Krångis och där åt vi god mat och såg på film och drack lite vin. Man kan säga att vi tod det ganska lugnt:P Kändes faktsikt riktigt skönt och tro det eller ej så blev det faktiskt ganska många timmars sömn=)

Sen på lördag så drog jag till Erik och vi gjorde lite god mat, vilket blev lite sent:P Sen så såg vi en film på natten. På söndag for vi till min mamma där vi sov till idag=)

Slutet på förra veckan och den här helgen har verkligen varit bra, glad och utvilad=) Men i veckan blir det nog annars, har mer i skolan så då kan man nog inte chilla nästan varje dag:P

Förresten en grymt bra låt som man ska lyssna på är Father and friend with Alain Clark. Faktiskt riktigt bra=)

Kommentarer
Postat av: Selina

Fest i helgen? ;)

2009-02-25 @ 18:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0