Måndag

Igår trodde jag att det skulle vara jätte jobbigt att stiga upp idag men det gick faktiskt bra, men längtar ändå till fredag då jag får lite sovmorgon, sova ända till typ halv åtta=) Sen blev inte dagen sämre med att några polare frågar om jag ska med ut på krogen på fredag:P Och det e klart att jag ska, så alla som ska på olles på fredag vi ses:P  Jag e grymt sugen på att gå ut på fredag och det bästa e att då kan jag köpa lite nya kläder och faktiskt ha en bra annledning till det;P Hoppas bara att Jojjo kan följa med och shoppa=)

Men nu ska jag se klart sex and the city sen e det sängen. tyvärr kommer det nog att bli svårt att sova för i morgon e det bara en vecka kvar till jag fyller år och jag kan inte säga att jag längtar....men men finns inte så mycket att göra åt..

Go natt alla smurfar:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0