Andra dagen hemma.

Nu är det andra dagen som jag är hemma, men faktiskt så är det ganska lugnt om man bara kunde sluta hosta som en galning..Men idag är der ändå en ganska bra dag, för idag har halva praktiken gått!! Så nu e det bara två och en halv vecka kvar=D Snart e man tillbaka till det vanliga, visst det låter tråkigt men det känns ändå så bra! Däremot så e jag lite nervös till i morgon för då kommer en av mina lärare till min praktikplats och kolla läget, det kommer säkert att gå bra men lite nervös e man...

Men nu måste jag dra...ska upp fem i morgon och kommer inte hem förrän sju på afton så lite sömn kommer jag nog att behöva..Men som vanligt kommer jag se en film eller något innan jag lägger mig, men jag lovar att någon dag kommer jag att lära mig att man ska lägga sig tidigt vissa dagar:P

Tack Jessica att du håller på att fixa min blogg, hur schysst som helst=D

Go natt sov gott, dröm sött men vakna tort;P


Kommentarer
Postat av: Syrran numer 1

OVART!!!!...haha

2009-01-29 @ 21:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0