Snart helg..

Äntligen e det snart helg så man bara kan slappa, längtar hur mycket om helst att få sova ut en dag..Idag var min lärare och hälsade på min praktikplats för att kolla hur och det går. Som tur var så e dom nöjda med mig därborta så jag hade oroat mig i onödan:P  

Snackade med syrran idag och insåg att det var ganska längesedan vi snackade, eftersom att vi var ganska efter om vad som hade hänt den andra:P Men nu kanske hon kommer hem snart och då kan jag garantera att vi kommer att ligga och snacka på nätterna som vad som har hänt, och det e ganska mycket att snacka om eftersom att jag inte har träffat henne sen förra julen:P Haha det bästa var att hon frågade vad jag ville ha i julklapp eftersom att jag inte har fått min julklapp än:P det e lite svårt att komma på något kan man säga, helst också för att hon vill veta vad jag vill ha när jag fyller år:P Men men  det e ju alltid kul att få julklappar:P:D

Men nu e det nog dags för sängen, ska upp och jobba i morgon. Fast jag har så tur att jag slutar redan ett i morgon så jag e hemma redan vid tre:D HELL YEAH;P

Sov  Gott och kom i håg att varje ny minut är en ny chans att ändra allt!!!

Kommentarer
Postat av: Ewelina Andersson

Jag har forfarande ingen anning om vad du vill ha i julklapp!!!!:P

2009-01-30 @ 23:20:24
Postat av: jessica

Så, nu har jag o lina fixat din blogg =)

Blev du nöjd?

Hoppas du blev det iaf.

puss

2009-02-01 @ 15:23:46
URL: http://jessica09.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0