Mycke har hänt men det e lite man minns:P

det verkligen länge sedan man skrev här! Men först var det så att jag inte bodde hemma på lite över tre månader och sen så när jag kommer hem funkar inte datorn, så nu snodde jag syrrans:P Jag kan väl säga att jag inte är så förvånad över att datorn inte fungerar för jag har alltid otur med det, det e alltid just mina saker som går sönder, aja det finns inte så mycket att göra åt saken.

Jag har i alla fall jobbat färdigt för i sommar, eller ibland får jag lite extra turer, men annars e det som slut med jobbandet. jag var på kyrkholmen och det var okej som vanligt, det är ju mitt fjärde år jag jobbar där så=) Sen så jobbade jag men Maja i år igen och det är så grymt roligft att jobba med henne för hon är verkligen alltid glad=) Sen när hon skrattar som en åsna  när kunderna hör henne gör ju inte saken sämre;P Sen nu när man som är färdig med jobbet känns det konstigt att det inte är någon skola till höst, det har ju som alltid varit det, men inte längre. Nu ska man ut i stora världen inte för att det känns så kul heller. Visst känns det skön att ha tagit studenten men också konstigt men vet ju som inte vad man ska göra nu. Men jag försöker tänka att jag är bara är 19 år och jag har länge på mig att bestämma om vad jag ska göra sen när jag blir stor:P

Det finns egentligen mycket att skriva men jag kommer inte i ihåg allt eftersom att det var ganska länge sedan jag skrev sist.  Eller jo förresten jag och Erik gick ju på balen, det var faktiskt ganska kul=) Och sen hjälper det ju att ha Erik, snygg som fan breve sig:P Det var bara lite jobbigt att min klänning var för stor igen, ens man hade sytt in den. Jag fick som gå och dra upp den lite då och då:P  När jag får tillbaka min dator så ska jag lägga ut några bilder från balen=)

Men nu ska jag göra mig klar, det var ju faktiskt lite mer än en timme sen man steg upp:P

baj baj
frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0