Onsdag, tror jag:P

Idag tror jag att det är onsdag, men jag är inte helt säker, det är så grymt svårt att veta när man inte jobbar. Idag var jag och Erik i min stuga, och naturligtvis skulle vi bada:P Först måste jag bara säga att min stuga ligger vid havet och jag är verkligen en badkruka. Men det var i alla fall min idé , men när man kommer ut i vattnet så kan jag säga att jag ångrar mig snabbt och började fort beté mig som en treåring för att få gå in igen. Men Erik hade då bestämt sig att han i alla fall skulle doppa sig, när ändå hans ben hade domnat bort:P Jag står i vattnet som räcker upp till magen och jag har armarne i kors, erik doppar sig efter ett tag och sen går i raka vägen in:P Så idag har jag lärt mig att inte vara så kaxig när det gäller att man ska bada i kallt vatten;D

Hade king ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0