??

Jag vet inte hur jag ska göra, vad jag ska välja och hur jag ska tänka. Jag vet att jag har någon som jag kan prata med om det, men den personen är ganska upptagen, så jag vet inte vad jag ska göra.

Jag har en sak som jag måste välja mellan, men jag vet inte hur jag ska göra. Jag vet inte om jag ska tänka långt in i framtiden eller om jag ska välja efter nuet, jag jag välja som jag tycker eller som andra tycker?, är vissa saker värt genom valen, jag kommer inte att må bra med något av det, men kanske jag mår bättre med något av det?? Jag vet inte hur jag ska göra, en del av mig tycker att det vore så mycket enklare om jag lyssnade på dom andra och dom fick bestämma, men jag vet inte om jag vill samma sak som dom. Men sen vet jag ju ändå inte.

Hur kan det här vara så svårt? och jag har kort tid på mig och jag vet verkligen inte hur jag ska göra!! Önskar att jag hade styrkan att bestämma mig och inte vara någon fjolla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0