Balklänning.

Idag har jag, mamma och min lilla syster varit i piteå och kollat på balklänningar. Och tur nog så hittade vi en och den e verkligen hur fin som helst=) Men sen hade jag ganska otur, mamma och syrran skulle fortsätta upp till Luleå så jag skulle ta bussen hem igen till Skellefteå. Men först hade vi missat en buss för vi hade sett fel på tid. och nästa skulle inte gå förrän lite mer än en timme. Men jag satte mig på busstation och väntade. Och med min vanliga tur så blev den bussen 50 min sen. Så egentligen skulle jag vara hemm just efter två men jag var hemma kl fem istället. Men men finns ju inte så mycket att göra åt. Men jag hitta min klänning i alla fall=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0