BIO

Ikväll var jag, Ewe och Ida på bio och såg filmen, män som hatar kvinnor. Man var lite halvorolig innan, eftersom att att svenska filmer kan vara lite halv tåkiga och sen var den här filmen ca 2,5 timmar. Men den var faktiskt hur bra som helst, tiden gick jätte fort och man ville inte att den skulle sluta. Det var spännande hela filmen och Michael Nyqvist och Noomi Rapace var hur bra som helst som huvudroller i filmen. Skulle lätt kunna se den igen. Så som ni märker så rekomenderar jag den att se och det gör inget om man e kvällstrött, man kommer att hålla sig vaken ändå. Jag hade i alla fall en bra kväll med Ewe och Ida=)



Tidigare idag, efter skolan, så var jag barnvakt åt mina kusiner som är 1,5 och 11 år. Det gick bra mina två systrar hjälpte till, det enda som var är att min yngsta kusin är inne i någon fas där han är rädd för alla som har mörkt hår och mörka kläder och sånt. Och eftersom att jag hade en svart tröja och svarta byxor och sen har jag svart hår och halv mörka ögon så kan ni ju tänka er hur det gick:P Han grät så fort jag kom på ca en meters avstånd eller om jag gick emot honom. först förstod vi inte varför det var så eftersom att han brukar inte vara så när han ser mig. Men min syster kom på att min jusin hade träffat min faster för ett tag sen som också är mörkhårig och har mörka ögon och hade mörka kläder och min kusin hade gråtit jätte mycket då också. Så jag och min syster testade det, hon höll i min kusin och han var lugn och glad till jag kom närmare då började han gråta och när jag backade så blev han tyst. Så resten av tiden fick jag ta på mig ett vitt linne och sen hade jag en sjal på huvudet som var ljus och då gick det hur bra som helst:P Haha vi hade ganska roligt åt det där och jag hade tagit av mig sjalen en gång och när min kusin kom in i rummet jag var i då började han skrika hur högt som helst och vände igen...Alltid lika kul att veta att man skrämmer små barn genom att bara titta på dom:P fast sen kom min äldre kusin och sa att hans lillebror kanske hade sett något på tv eller en bild då någon med mörkt hår och kläder var skrämmande. Sen säger min kusin det ingen vill höra - Frida det kan ju vara så att han tycker att du ser ut som djävulen, han har väl mörkt hår och gillar svart? haha alltså vi skrattade så vi höll på att dö!!!! Men ändå....kul att höra att man ser ut som djävulen!! Men men det gick ju bra sen när jag hade sjalen på huvudet så=)

Men nu ska jag sova, sov gott=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0