FUCK OFF!!!!

Alla har olika intresen och alla tycker olika, så har det alltid varit och så kommer det alltid att vara. Men om det nu är så att man tycker olika, ska man ändå inte försöka se det e den andra ögon också? Jag tycker att man ska det, och jag försöker verkligen göra det också. Det e klart att det är jätte svårt beroende ¨på vad saken handlar om, men det är ärt att försöka!

Sen e det ju det om man har olika intressen så kan man kanske ändå försöka lyssna på den andra ens man har noll intresse om vad den pratar om. det är ju så man vill själv, att ha någon som lyssnar när man vill berötta något. Eller man har något som man vill prata om, kanske det ändå är viktigt att lyssna och prata med den eftersom att det personen kanske mår bättre då...

fast oftast så gör man inget av det här, varför inte??? det e min enda fråga. Är då så att männsikan har blivit så jävla självisk att man inte kan bry som om en annan om det inte är intresant eller att man inte tycker lika??? Varför är man så självisk och varför vill man inte se att det går bra för andra männsikor? känner man sig sämre själv då?

Kan inte bara vara och en ta sig i kragen och börja bete sig lite jävla bättre?
jag säger inte att alla andra är så, utan att alla har lite av det här...jag ska inte säga att man ska mogna, utan tänka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0