Helgen..

Den här helgen har faktiskt varit grymt bra=) Min pappa fyllde 50 i fredags så det var fullt hus men faktiskt inte alls stressigt med tanke på att det var minst 35 personer i huset:P Men sen på lördagen så skulle Erik klippa sig så vi for in till stan på morgonen, och medans han klippte sig så satt jag en bit bort i en soffa och halvsov och såg på scrubs:P Efter det så for vi och åt på dallas, vi var lite slöa och orkade inte göra mat själv:P

Sen under restan av helegen och till idag så har jag bott hos erik, och vi har inte gjort så mycket, mest bara slappat=) Jag hade däremot skola på måndagen, men det gjorde inte så mycket eftersom att det var bara två timmar. Det e ganska skönt att inte göra något speciellt, eller att inte ha några planer. så om man vill se en film så ser man en film, och när man vill äta så äter man...Hur skönt som helst!!!

Sen blev det ju inte sämre av att AIK vannn matchen igår!!! Kan inte fatta att det han starta en 6 period, fatta så slut man skulle vara:P Och jag kan ju säg att jag var ganska nervös och jag började röra mig ganska mycket i slutet:P=D

Men nu ska jag sova, har nationellt prov i morgon i svenska så lite utvilad kanske man borde vara=)
Go natt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0