Idag.

Idag är det ju fredag eftersom att klockan är efter tolv. Så det betyder att min styvpappa blir 50 år gammal idag:P Haha och när han vaknar ska jag mobba honom lite:P Så när man kommer hem från skolan idag betyder det att vi har fullt hus, men det e ju bara märmaste släkten så det e inte så farligt.   Hoppas bara att han blir nöjd över presenterna och att det inte blir allt för stressigt idag... Det är också så att jag har egentligen sovmorgon idag, jag börja 10:10 men eftersom att Lasse fyller år så ska han få frukost på sängen klockan 07:15, för min lilla syster börjar skolan 08:15..så där for min sovmorgon! Och nu e klockan 02:05 och det betyder att jag ska upp om fem timmar och ge lasse frukost på sängen sen göra sig klar och sen fara på skolan, vara där under dagen sen hem och då har vi redan fått främmande, och det fortsätter komma folk hela kvällen, så jag lovar att jag kommer att vara jätte trött i morgon kväll!!!! Men men så går det:P

Men nu ska jag försöka sova=)

GRATTIS LUKELOK
PÅ 50 ÅRSDAGEN=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0