Måndag

Idag har jag inte gjort så mycket, var in till skolan och redovisa en uppgift som jag skrev klart i morse=P Naturligtvis så missade jag bussen men syrran kunde köra mig till skolan. Sen efter jag hade varit på skolan så gick jag på stan och kolla lite innan jag skulle hem.

När jag kom hem så slog jag in syrran present för hon fyller 14 idag=) och ja jag har kallat henne fjortis=P Men det kommer att bli en ganska lugn kväll kommer nåhgra men dom mesta kommer idag är kommer nog att se hockey. Det e klart att jag kan se hockey men kanske inte med dom som kommer att sitta här och se. Så jag hoppas ett Erik kommer idag så jag i alla fall har någon att prata med!! Men men han kanske inte gör det, men man kan ju hoppas=)

Men nu ska jag gå och äta=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0