Torsdag/Fredag

Den är veckan, också, har jag också bott hos erik. Det är så skönt att bo där eftersom att det det är alltid helt lugnt där. varje gång man kommer dit så kan man alltid släppa allt och bara ta det så lugnt. Jag älskar att vara där helt enkelt=)

Idag kan man säga att det har varit en ganska lugn dag. Jag kom hem från erik och åt middag sen kom Jojjo förbi ett tag. sen gick jag ut och gick och när jag kom hem från det så började jag och mina systrar kolla på sex and the city. Och nu sitter man här. I morgon ska jag söka sommarjobb sen ska jag och johanna kolla och hjälpa Selina att välja en klänning till balen. Sen ska jag och Johanna hem till henne göra lite middag och sen kommer vi nog att snacka hela kvällen, men om jag gissar rätt så kommer vi nog att snacka om typ inget=P


Men nu e det dags att sova om man ska vara pigg i morgon till jobbsökandet. Sov gott=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0