1 månad

Såg nyss att det var exakt en månad sen jag skrev något här sist. Så jag tyckte att jag skulle komma igång igen.
Så jag vet inte allt som har hönt på en månad men jag lovar att det har varit mycke i skolan som alltid:P

Men i lördags var vi några som firade en kompis som fyllde 19, vi var först hos henne sen drog vi ut på olles. Det var en hur rolig kväll som helst, men roligast var nog när jag råkade kasta upp hennes armband på taket. det var inte meningen jag skulle kasta iväg en annan sak men jag svingade lite för hårt och armbandet for av och nu ligger det på hennes tak=) jag skulle låna det under kvällen men det vart som inte så länge:P Men ja det värsta var att jag gjorde det helt nykter:P Det var i alla fall hur rolig kväll som helst, ens man var tvungen att vänta på mat i 50 min på max.

Och i morgon ska jag på Bodaborg med killen och hans systrar, dom har varit där förut men inte jag, det blir första gången. Men det ska nog gå king=)

Men nu är det nog dags att sova har suttit och pluggat i över sju timmar så man är ganska slut nu!!
Go natt, sov gott, dröm sött men vakna tort:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0