Alla Johan Falk

Nu har jag sett alla Johan Falk filmerna. Den första såg jag för några dagar sen och igår var jag hos elin och såg de nästa tre och sen i dag var jag och såg dom sista två. Dom var hur bra som helst!! Det finns ingen av dom nya filmerna som e dålig! Något som man absolut måste se=) Sen var det roligt att träffa elin, det var längesen.

Igår när jag var där så fick jag en liten julkänsla. Tidigare under kvällen hade jag varit hem och hjälpt mamma att baka lussekatter (och ja jag åt deg:P), Så jag tog med några till henne. Och elin hade pepparkakor och mandariner så det lukatade jul i hennes rum=) OCh naturligtvis drack vi mjölk:P

I morgon ska jag och erik på stan, och hoppas att man hittar något fint;P

/H

Kommentarer
Postat av: elin

det var verkligen julstämmning till 100 %, iallafall i mitt rum!

2009-11-24 @ 00:34:44
URL: http://eelinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0