Helgen

I fredags så hade vi främmen och jag färgade håret och så, sen blev det som inge mer.

I går (lördags) så var jag och erik ute med pappas hundar på dagen och sen gjorde vi inte så mycket mer innan middagen. Men sen efter vi hade ätit så gjorde vi oss klara för att fara till Bobba på fest=) Vi hade skit trevligt!! Och han hade ett jätte fint hus, och köket går bara inte att älska:P Men vi hade i alla fall jätte kul dom spelade rockband ett tag och det lät så fint när vissa sjöng:P haha
Men vi for faktiskt ganska tidigt, redan vid två for vi hem, men då skulle vi laga mat osv, så jag och erik gick väl inte och la oss förrän på morgonen ändå:P

Sen idag sov vi till klockan fyra och då var det bara att stiga upp för då skulle syrran komma snart och hämta oss för vi skulle till pappa och äta, vilket allt är lika kul:S Vi var inte där så jätte länge om man säger så...

Och förresten det e så skönt att farsdagspresenterna till båda mina pappor e färdiga=D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0