katten osv

Igårkväll så tog jag och erik av tratten på katten, och snacka om att hon tvättade sig hur mycket som helst:P Jag skulle gissa på att hon höll på i två timmar, sen sov hon och när hon vaknade så fortsatte hon:P ja men hon var då i alla fall söt:P sen i morse så fick hon gå ut, vilket hon inte riktigt ville, kallt och snö är inte hennes grej, hon stod på samma ställe väldigt längt:P

Idag kom eriks syster hem från norge, hon har varit borta sen i sommras, och det var kul att träffa henne igen=) Hon ska vara hemma i ca två veckor sen ska hon till Australien kanske runt 6 månader, så det kommer att bli ett tag till nästa gång vi får träffa henne..

I morgon ska jag fara bort på kvällen och gå någonting som kallas spökstig, och jag lovar att det kommer att vara jag som är mest rädd:P jag är ju så grymt skvätträdd:P

aja nu e det dags att sova. ens att det faktiskt är morgon:P

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0