Måndag

Idag har jag sovit ut eftersom att jag inte kunde somna igår, somnade någon gång i morse=/ Sen var jag och Erik hem till mig idag för det var min tur att göra middag, vilket blev hemmagjorda kycklingburgare, ganska gott...
Jag plockade ihop några saker innan vi for tillbaka till erik. Sen har jag sett lite Tv och suttit vid datorn. Insåg att jag var ganska dålig på att packa, jag skulle bara ha några saker för jag ska hem igen om någon dag, men jag glömde typ tre saker av sju, haha det betyder att jag har väldigt dåligt minne:P

Sen har jag också börjat på min önskelista, vilket e skitsvårt..
Ibland kan man som komma på vad man vill ha men när man väl ska skriva ner det så kommer man ju inte ihåg det. Sen har jag också tre önskelistor att skriva, en till  mamma, en till pappa och till en lottjulklapp som vi ger varje år.
Jag ska börja ha med mig papper och penna hela tiden:P

Och ikväll så måste jag försöka lägga mig tidigare, och hoppas att jag somnar.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0