Onsdag

Idag har jag och Erik varit hem till mig eftersom att jag skulle göra middag, naturligtvis hjälpte Erik till=) Det var härligt att  mysa med katterna, och min katt verkade vara bättre än den var tidigare, hoppas bara att det håller i sig!!! Efter vi var hos mamma, så for vi på maxi, och jag köpte en julskiva med peter jöback. Den e några år gammal, men den e hur bra som helst, och hans röst passar utmärkt till julsånger=) Men jag tror faktiskt att det e min andra skiva, alltså att jag har köpt samma skiva tidigare, men jag har tappat bort skivan. Många av mina skivor e borta sen jag tappade bort ett fodrall som man kan ha flera skivor i. Så om någon har en sådan över, som inte e eran, så kan ni ju höra av er=)

Middagen idag blev kyckling i baugetter, med sallad och olika såser. Och faktitskt blev till och med jag nöjd med maten. Man fick göra sin egen macka så alla gillade middagen=) Blir nog så att jag kommer att göra den någon fler gång=)

I morgon blir det så att man ska upp tidigt, ska vara på arbetsförmedlingen klockan 10:15=/  Men det e tur att vi båda ska dit så kanske inte försover sig i morgon, jag brukar då i alla fall vara ganska duktig på det:P

Men nu ska jag se lite mer OTH sen blire natten=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0