Söndag

Idag har jag och Erik varit på julbord på ett ställe som heter Arken. Det var min farmor och farfar som bjöd alla barn och barnbarn med respektive. Kan väl inte säga att man har så mycket julkänsla och att julbord inte riktigt är min grej, men satan så mätt jag blev:P Om det hade varit i alla fall lite snö ute så hade man nog fått lite mer julkänsla..

Men efter det så for vi hem och jag och Erik somnade efter ett tag, båda var mätta och trötta:P Och när vi vaknade någon timme senare satte vi oss och såg lite Mikael Tornving på youtube, ha så jävla bra:P Sen såg vi några avsnitt av Hell's kitechen och åt lite kvällsfika.

I morgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra, antingen så slappar vi eller så kommer vi nog att hitta på något=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0