Tisdag

Idag har jag sovit nästan hela dagen. Men idag har i alla fall jag och en kompis varit och sett den andra Twilight filmen New Moon. Den var jätte bra och man kände inte alls att det var över två timmar!! Men en sak var så roligt, man hörde dom unga tjejerna när dom fick se en av skådespelarnas överkropp:P haha det var fniss och små glada rop:P HAHA sen efter hörde jag två tjejer som pratade, första tjejen sa, ''såg du han kropp'' andra tjejen svarade ''ja, vi måste typ se filmen igen''    Alltså jag tycker att det e så roligt:P

I morgon ska jag och erik hem för det e min tur att laga mat, och då ska vi se hur långt det har gått på toabygget hemma. Åsså ska jag mysa lite med katterna:D Man saknar dom så mycket när man e här hos Erik.

Men nu ska jag fortsätta se lite tv=)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0