Vad som just hände:P

HAHA jag måste bara få säga vad som just hände, jag står på golvet och plockar ihop saker från golvet och helt plötsligt tappar jag balansen och faller på golvet med en jävla fart:P jag försökte få tillbaka balansen men det gick inte så bra:P  Jag faller på sidan och jag ligger där några sekunder innan jag kommer som på vad som har hänt och inser då hur ont det faktiskt gjorde...jag landade också med handen på en galge och det värker som fasen i handen just nu, och höften och hels sidan på låret...Min lillasyster hörde hur dunsen i golvet så hon skyndade sig till mig och frågade hur det gick, hon förstod att det tog ont men tror du inte att hon ler lite också:P men ja jag började också skratta då, fast jag har fortfarande skitont!!

Så jag kan säga en sak och det är att om ni har halt golv så gå försiktigt om ni har på en tjocksockar:D

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0