Fredag..

Idag har jag och erik verkligen sovit länge, jag vaknade runt halv fyra och sen väckte jag erik klockan fyra:P Men det var ganska skönt att sova ut faktiskt=) Idag har det ju alltså inte hänt så mycket, efter vi vaknade började vi göra oss färdiga, för det blir inga mjukisbyxor idag eftersom att eriks föräldrar ska ha främmen i afton så..Sen efter maten idag ska vi hem till Ur för jag ska färga håret och packa lite inför i morgon då det är fest=) Sen vet jag inte mer vad som händer ikväll faktiskt. Vi ska däremot inte vara vaken jätte länge ikväll eftersom att vi ska till mb i morgon och gå ut med mina föräldrars hundar mitt på dagen så:/    Men men det finns inte så mycket att göra åt..

Nu ska jag bara dola på vid datorn tills det blir middag=)

Pease out!!! /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0