Helgen och ja...idag:P

Så nu är det måndag igen och eftersom att man inte har något jobb så känner man inte så mycket skillnad mellan dagarna...Fast i fredags var det första gången på länge som det faktiskt kändes som om det var helg=) I fredags så såg jag och Erik skönheten och odjuret, vilket var väldigt länge sen sist!! Men den filmen är otroligt bra=)! Sen i Lördags så var jag och Erik hundvakt till söndagen, så vi passade på att ha lite middagsfrämmen. Helen och Rei och åt middag, vilket jag misslyckades med, men ja tur att det ändå smakade som det skulle:P Sen spelade vi lite spel och körde på bilbanan som Erik hade satt upp tidigare under dagen. Det var faktiskt en ganska trevlig kväll=) Något som vi också gjorde på Lördagen var, att hämta min dator som har varit på lagning i typ fem veckor, kändes ganska bra att få tillbaka den=D Sen Söndagen sov vi mest hela dagen, sen hade vi min farbror och hans två barn på besök, och den lille kusinen e så söt=) Bara några månader gammal. Däremot var det inte lika trevligt när vi vakande över att han grät hur mycket som helst:P Men men han e ju inte så gammal så=) Sen på kvällen var jag hos en kompis och vi såg bröllopsduellen, vilket var en ganska bra film, vilket jag inte alls trodde att den skulle vara. Vi hade en trevlig kväll=)

Och jag kan säga att idag har jag som sovit ganska länge, Erik kom hem från stan klockan tre och då vaknade jag:P Sen låg jag och drog mig nästan en och en halv timme, får ett sms från min syster och frågade när jag och Erik skulle komma hem. Jag skulle laga middag idag vilket jag helt hade glömt bort:P Och då var klockan halv fem och jag hade inte ens gjort mig klar, så middagen blev lite sen(a) Men det var i alla fall gott=) Sen efter middagen satt vi och berätta spökhistorier, vi hade faktiskt ganska trevligt=) Och nu har jag sett hell's kitchen några timmar på datorn, det så bra och jag har snart hunint ikapp de avsnitten som visas i USA..

Men nu ska jag se ett till avsnitt sen blire nog sängen för mig=) Måste ju sova lite, i morgon ska jag träffa Camilla, vilket jag inte gjort på länge, vi ska käka middag och så... kommer att bli trevligt;)


Hej svejs=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0