Onsdag

Guud så jobbigt det var att stiga upp idag, jag har inte alls sovit så många timmar inatt och jag känner det verkligen just nu:P

Idag har jag alltså varit på stan med en kompis, och ja det e ju så att jag inte kan hålla mig från att shoppa;) Jag hittade ett långt linne på Gina Tricot, det var jätte fint och inte alls min stil. Men det var fint, kommer nog att ha på mig den på Lördag så jag ska bort på en liten fest=) Men annars hade vi jätte trevligt idag=) Vi shoppade båda två, och min kompis köpte ett jätte läckert halsband!!

Men nu ska jag fortsätta titta lite på TV sen blire nog att göra sig nått att äta, jag är hur hungrig som helst!!!!! Och sen ska jag försöka lägga mig tidigt idag vilket inte borde vara något problem:P

Och i morgon ska jag och lillasyrran gå på stan, hon ska först klippa sig och sen ska vi gå på stan lite, Förhoppningsvis så kan hon hjälpa mig att hitta ett par skor, vilket jag faktiskt behöver;P

peace out!!/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0