Onsdag

Idag  har jag sovit väldigt konstigt. Jag somnade runt kl sex i morse, sen ringde väckaren kl halv sju (ställt den fel) Och sen kom mamma och väckte mig vid nio. Då steg jag upp och ringde några samtal och sen somnade jag om vid halv elva, och mamma väckte mig igen vid två tiden, och jag ville inte stiga upp så jag oche erik sov till ca 15:20:P Det känns som om jag har varit vaken länge, men det har jag ju som inte:P Sen satte jag mig och prata med mamma, vi bestämde att jag skulle följa med hon och mormor på fredag och handla en ny jacka åt mormor, det ska nog bli trevligt=) Bara mormor hittar en jacka:S:P Idag har jag och erik varit i stan och handlade en blomma till hans pappa som fyllde 53 år idag. Så var vi där och åt middag och malin hade gjort en jätte god glass som vi åt till efterrätt. Sen kom syrran och hämtade mig så for vi och simmade. Jag kan säga att glassen och maten kändes i magen när jag simmade:P Men det var kul=)

Sen for jag och syrran och lämnade tillbaka några filmer på hemmakväll och på väg ut går jag rakt ut på vägen ens jag ser en bil komma emot mig och det kanske var en meter ifrån, ja gjorde ett litet tjejigt ljud sen flyttade jag på mig:P Men jag kan inte fatta hur jag inte kunde se bilen??:P

Jaja nu ska jag pysa=)
Hade gött=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0