Torsdag - stan men syrran:)

Idag har jag varit med syrran på stan, första var hon och klippte sig, hon blev jätte fin=). Sen gick vi lite på stan sen tog vi en fika. Hon köpte inget och jag löpte bara hårnålar och nagellack..Men annars hade vi en trevlig dag, det e skönt att få lite tid med henne, annars snabbpratar vi bara lite nu och då. Och det e så att jag hon kan ha det ganska roligt ens vi är syskon:P:) Sen efter stan så for jag hem till Erik igen, har inte ens hunnit vara hemma i en timme än så vi var ett tag på stan=)

Ikväll blire då inget, har sovit lite dom sista dagarna så jag e ganska trött så jag ska nog bara halvsova i soffan;P

Hade Gött=) /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0